FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Det lönar sig att le till killen i repan =)

Publicerad 2010-03-20 19:57:40 i All day, every day..,

Har nu installerat mig på hotellet i CPH, ätit deras tokgoda ceasarsallad och parkerat på rummet. Så det är nu dötiden börjar. Men... som tur är så var killen i repan så himla gullig! Hade missat att vi inte hade fri tillgång till internet på detta hotellet men då alla hade olika uppfattning så gick jag tillslut ner i repan och frågade. Och fick svaret;


- neeeej, tyvärr, bara Cockpit och Pursern som har det, ni andra i kabinen har halva priset.
 

Men jag log... och log.... och så log jag lite till... (jag gjorde helt enkelt det jag är tränad att göra, haha) Och då tittar killen i repan på mig och räcker över en liten voucher och säger;


- Men för dig så är det gratis, jag ringer dig när jag ska på semester!


- Åhhhh, tusen tack, du räddade just min kväll! sa jag och kilade snabbt upp till mitt rum igen.



Det lönar sig helt klart att le till killen i repan! =)


Nu så ska jag hoppa ner i badet och mysa till det lite, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda som bot på min tristess.. Förresten, min syster är det roligaste jag vet!

Klicka och läs HÄR


ARRIVEDERCI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela