FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Äntligen!

Publicerad 2010-03-22 05:41:10 i All day, every day..,

Nästan lika bra som att vara hemma! Faktiskt så är det underbart varenda gång man kommer hit, till det vanliga rummet (alla ser juh likadana ut), den vanliga personalen och det helt vanliga Patong!





Nu ska jag hoppa ner i sängen en timme eller två sen blir det poolen, thaimat och en lååååång skööööön helkroppsoljemassage. Någon som är avis?? =)



ARRIVEDERCI!!!




Kommentarer

Postat av: kicki

Publicerad 2010-03-22 07:29:28

Åh nej !! Hur skulle jag kunna va avis när det är grått och trist utanför fönstret plus 2 grader varmt ?? Ha det så skönt du kan det är du värd :)

Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela