FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

A cracked smile and a silent shout...

Publicerad 2010-03-19 11:05:55 i All day, every day..,

Kan någon förklara för mig hur det kommer sig att en säng man alltid sovit själv i plötsligt känns tom och ensam?

 

Har som ni ser fixat till headern på bloggen så alla vi laptopanvändare kan läsa den ordentligt! Märkligt, att det såg hur bra ut som helst på hennes dator och helt fel på andra? Men hon e bra loppan, världens bästa! Hon tog en serie bilder på mig, och har nu kommit ner till 3 potentiella bilder. Detta är en av dom, frågan är bara;
svartvitt eller färg? Vad säger ni?








Nu ska jag ta och äta lite frukost och hoppa i skorna och gå och träna!



ARRIVEDERCI!!!




Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2010-03-19 20:39:53

Svartvitt! Framhäver dina vackra drag bättre hjärtat mitt! =) puss <3

Postat av: Hannah & Linda

Publicerad 2010-03-19 21:14:29

hej hej jätte fin blogg du har !!!! kraam

Postat av: Jonas

Publicerad 2010-03-24 17:22:56

Färg...Du ser mer vital ut i kulört...Och lika läcker...;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela