FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

04.22

Publicerad 2010-03-23 03:10:33 i All day, every day..,

Nu ligger ni där hemma och sover såååå gott medans en annan hunnit med både gymmet, långfrukost och slå ihjäl en timmes tid. Vaknade som ett skott 04.20 så vad tusan ska man göra? 


 


Tänkte, jag kan lika gärna riva av plåstret fort, såååå, nu har ni alla sett mig från min absolut gräsligaste sida. Kl 01.00, svensk tid, på gymmet med ringar under ögonen, svettig och j*vlig.=)


Nu ska jag hoppa i bikinin och gå ner och möta Jääässica på beachen!



ARRIVEDERCI!!




Kommentarer

Postat av: lillasyster

Publicerad 2010-03-23 08:38:17

Du vill inte veta hur avundsjuk jag är på dig, att du kan säga att du ska hoppa i bikinin och gå ner till beachen!! :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela