FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Välbehövliga ting

Publicerad 2010-06-17 15:04:04 i All day, every day..,

Vilket knasväder det är, moln, sol och så moln igen. Tycker solen kan stanna så man kan ligga lite på stranden och mysa! Eftersom att det var lovat fint väder tänkte jag åkt ut till hålan jag kommer från och solat lite med tjejerna men det blev ju inget med det. Istället har jag spenderat hela dagen med att skrota runt och pyssla i min lägenhet. Inte fyskam det heller, ganska mysigt och välbehövligt ibland. Och så har jag skaffat mig en helt fantastisk spellista som är så bra att jag aldrig mer vill gå utanför dörren. Jag kan stanna och shejka i lägenheten forever=)


Ska snart ta mig ner i stan och få en djupgående massage, välbehövlig den också. Har haft knackig rygg sen den där veckan på Kreta, sängarna vart inte dom bästa även om allt annat var det. Så det ska bli skönt! Sen blir det hem och göra mig iordning innan det blir dags att möta mina gamla underbara kollegor på ett glas och lite snicksnack. Hoppas att solen håller i sig så man kan sitta och njuta på någon uteservering.


ARRIVEDERCI!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela