FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Prioriterardagen

Publicerad 2010-06-14 11:00:10 i All day, every day..,

Godmorgon världen!


Älskar att vakna till sol, även om det bara är fläckvis sol, så är det bättre än ingen alls. Svingade upp min motivation en aning så nu ska jag trotsa min förkylning och ge mig ut på ett varv i skogen och fortsätta fundera. För det var nog det enda vettiga jag gjorde igår. Funderade, länge och väl, men kom aldrig fram till nåt, så jag får väl se det som att det blir en dag för avslut idag. Sker så mycket jag inte kan styra över just nu men som blir mina problem ändå och då får jag helt enkelt prioritera bort det jag faktiskt kan styra över. Så idag blir prioriterardagen.


Kan absolut inte förstå att det redan var en månad sen jag och Mia kom hem från Kreta! Tiden går så fort men samtidigt känns det som att det likagärna hade kunnat vara förra året vi var där. Jag vill tillbaka!





Det pratas om semestrar hit och dit, med mamma, med pappa och med Mia. Och självklart kan alla andra åka precis när jag har som mest att göra med jobbet. Smått deprimerande, eftersom att jag vägrar ta ledigt när jag vart ledig så mycket nu. No way...




ARRIVEDERCI!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela