FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Jag tror jag dog av skratt för en sekund, GO PJ's!!

Publicerad 2010-06-14 20:49:59 i All day, every day..,

Syster till syster konversation:

A: - Helt random människor har börjat lägga till mig på FB, jag menar kolla honom (klickar), och han är en riktigt PJ dessutom!

J: - PJ?

A: - Jaa?? Partille Johnny?


Jag dog, jag vart tvungen att googla det och då dog jag lite till.
Helt hysteriskt, vart är världen på väg?
=)


Här är en bild på Expressens 2 utvalda PJ's



Och för er som är nya med begreppet så kan ni läsa artikeln om
vad det innebär att vara en "Partille Johnny" 
HÄR







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela