FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

It's me and my booooty!

Publicerad 2010-06-17 18:17:26 i All day, every day..,

Massagen var verkligen underbar! Hade tydligen mycket spänningar i sätesmusklerna så nu blir det stretcha häcken och spikmatta som gäller för mig framöver. Kan verkligen rekommendera Helene på Njuta spa till alla er som vill ha en harmonisk och effektiv djupgående muskulär massage, hon är riktigt duktig!


Och nu till dagens I-lands problem. Vad tusan ska man ha på sig ikväll? Vet inte ens vad som händer, om det blir några glas vin eller all in? Och med detta knasvädret så vet man ju inte om man ska gå naken eller ta vinterjackan =)




Detta får verkligen bli kvällens låt, när jag dansar runt med min garderob och bestämmer mig för vilka trådar som ska sitta på denna kroppen ikväll!



ARRIVEDERCI!!




Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2010-06-17 18:57:31

oh rumpmssage! det var länge sen jag va på det men gud vad skönt det är efter när de flesta knutorna är borta. få som vet om att man ofta skulle behöva få massage på rumpen om man har ont i ben eller rygg. kan ju vara där det sitter. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela