FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

I'M BACK!

Publicerad 2010-06-09 10:04:25 i All day, every day..,

Ännu en gång hemskt ledsen för min dåliga uppdatering men nu så är jag back on track, nu har jag nog kommit ur det där konstiga tillståndet, så nu ska det bloggas!

Har hänt lite av varje sen sist men allt det där orkar jag inte bena igenom, däremot kan jag berätta om min helt fantastiska helg! Började fredagen med att fira härliga Johannas födelsedag med en middag på Haket, vin och vidare till Hamnkrogen. Det är det jag älskar mest med sommaren, Hampan, rosévin och afterworkcider! Och världens bästa Mia vart ju hemma och med så det blev ännu bättre =)


Lördagen fortsatte tidigt, en snabb panikshoppingrunda på stan där jag hittade världens finaste klänning, och sen hopp i kläderna och ut till Fias mamma och hennes pojkvän. Bikinisarna kom på och tjejgänget hoppade i den 39 grader varma poolen med varsen sangria i handen. Kan livet bli bättre? Och strålande solsken hade vi till sent på kvällen. Efteråt vart det lite hönsgård då hela ligan skulle sminkas, duschas och dressas innan det bjöds på den största (och godaste) grillmiddagen jag sett på länge, lovely! Vidare kröp vi upp i sofforna på trädäcket och öppnade baren, hej och hå vad det blandades drinkar! Lagom lulliga och ruskigt glada begav vi oss in till stan där Cardinal väntade (vilket för övrigt har dom bittraste vakterna jag vet) och ett dansgolv som var till för att skaka loss rumpan. Härliga, underbara helg!







Trots skitvädret idag så är jag bannemig inte bitter, ibland är skitväder bra för då får man gjort en massa sånt trams man gått och dragit på. Så vi tackar skitvädret för verksamheten idag! Och dessutom, hur kan man vara bitter när man vet att man har en 50 min djupgående massage bokad i e middag? =)


Jag lovar att berätta hur härlig den var!





ARRIVEDERCI!!




Kommentarer

Postat av: Jonas

Publicerad 2010-06-10 16:13:51

Fyllerondan e blasé. Vilket liv! Supa, smink, shoppa, blogga, skvallra...Fan vicka tomma brudar! Ett party i en jävla papperskorg.

Sättas på e fan de enda ni duger till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela