FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

This is Africa!

Publicerad 2010-07-27 19:55:38 i All day, every day..,

Lite uppdatering då!

Livet är verkligen helt freakin' fab just nu kan jag säga, känns som att jag har en räkmacka under varje sko för tillfället :) Blev en ganska lugn helg, jobbade en sen Fredagsnatt och Lördagen gick mest åt till pyssel och mys av diverse slag, för jag var helt slut.


Och nu har jag landat i Tunisien och är hos min älskade Frida i härliga Hammamet! Blev upphämtad på flygplatsen sent igårkväll och så bar det av raka vägen till restaurangen där det bjöds på GRILLAD GAMBAS! Jag säger bara MUMS!!! Där spenderade vi ett par timmar innan det bar hem till Fridas crib och lite drinkar och skitsnack. Känns faktiskt konstigt mycket som "hemma" att vara här. Inte alls som det brukar vara att komma utomlands, utan verkligen mer som att komma hem till Frida. Iofs det det är men ändå. Det känns bara härligt :) Dagen idag har mest spenderats vid poolen och lite snabba stop vid Fridas kontor (där jag sitter nu). Och så en lång god paninilunch på La Palma.


Så nu fick ni lite snabb update här från Africas värme,
men nu så ska jag gå och fortsätta ha det mysigt:)





ARRIVEDERCI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela