FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Mys och pannkaka

Publicerad 2010-07-12 10:59:55 i All day, every day..,

Nu har det som ni vet varit tyst från mig ett tag men så kan det bli ibland. Är man periodare så är man! (bloggperiodare alltså). Har som vanligt hänt massor och ingenting, men mest av allt så har dagarna varit fyllda med kärlek och dom närmsta. Har varit iväg och jobbat en del på mitt alldeles fantastiska jobb. Och den lediga tiden har varit freakin' fab!


Nu är iallafall biljetten bokad och klar till Tunisien och min älskade sockertopp Frida, så den 26/7 bär det av till Afrika och en hel vecka av sol, bad, mys, glädje och kärlek! Ska bli såå skönt, även om Tunisien inte är min favoritdestination. Det är åtminstonde varmt och semester och en chans att slå två flugor i en smäll och se hur min vän har det där nere. Och jag ska börja veckan med ett långt härligt besök på Hammam, turkiskt bad, där dom skrubbar bort varenda tillstymmelse till gammal hud, ger dig en helkroppsmask, bastubad, massage och en ansiktsmask extra på det. Jag längtar! Och sen ska jag komma hem, fräsch och utvilad, som ny, och gå all in =)






Nu ska jag hoppa i träningsskorna och ut och kuta ett varv i solen, sen blir det tvätta fönster som gäller i detta bygget!




ARRIVEDERCI!!







Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-07-12 18:57:09

ååååh lägg av, jag vill också på hammam!<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela