FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Livet är en bal på slottet!

Publicerad 2010-07-12 19:13:36 i All day, every day..,

Vilken härlig dag! Blev varken ut och springa eller tvätta fönster, istället kidnappade underbara Charlotta med mig till stranden där vi låg och mös och bara pratade skit precis hela dagen. Och när vi tyckte vi hade solat klart så gick vi upp och åt en sen men underbart god lunch på Beachclub. Ibland är livet bra härligt! Och nu har hon lurat ner mig på stan dessutom. Sitter färdigsminkad med en liten drink i handen och ska snart hoppa i kläderna och bege mig neråt stan där folk och vin väntar. Jag skulle nog vilja påstå att allt är så gott som perfekt nu. :)



Fina Charlotta!


Och "Jonas"..
Om jag nu är en så sjukt tom brud med party i en jävla papperskorg så kan ju inte mina tomma innersta tankar vara så värst intressanta för dig?



Kanske jag dansar en dans eller två ikväll till och med, den som lever får se!



ARRIVEDERCI!!



Kommentarer

Postat av: Jonas

Publicerad 2010-07-12 19:37:47

Du en inte så klipsk men du e iaf djävligt het o d räcker långt. Open it!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela