FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

En DJ som borde byta jobb

Publicerad 2010-07-22 13:23:28 i All day, every day..,

Dagarna går i rasande fart och jag älskar det! Världens bästa Mia har varit hemma i skåneland och vänt och attans vad mysigt vi har haft det! Strandmys, tittat i taket, grillat och bara haft kvalitetstid. Och i måndags var vi ute och gungade Swea till stängning. Skulle ta några glas vin här hemma och gå ner i tid för lite mingel på hampan, men vi hade så mysigt att vi inte kom ner till hampan förän alldeles sent och Swea var vi nog inte på förän runt 1 snåret. Sjukt kul kväll men med alldeles för mycket folk, och DJ'n borde ju byta jobb på seriösaste allvar. På de ynkliga 2 timmar vi var på Swea hörde vi "Alors on danse" 3 ggr, "Americano" 2 ggr och så trodde han nog att han var på raveparty sista 45 minutrarna för då spelade han bara riktig skitmusik. Och när jag tittade dit runt 02.50 såg det ut som att han stog och sov i sitt stackars bås. Kasst... Men vi hade skoj i alla fall!


Sen är det ju en sak med den här stan och det är alla brudar som går med armbågarna istället för fötterna. Otrevliga till på köpet och kan inte ens be om ursäkt efter att dom nästan rugbytacklat omkull en på dansgolvet. Kanske är det för att folk i den här stan blir så packade så att dom kryper in på ställena för att dom inte vet hur man har kul utan att vara dyngrak. Eller så är dom bara ouppfostrade. Frågan är vilket alternativ som är värre än det andra.


Nu är det bara några dagar kvar tills jag rullar iväg på semester till Tunisien. Ska bli otroligt skönt och jag behöver denna veckan mer än något annat just nu. Dels träffa min underbara Frida, men också för att få den där egentiden och tänka igenom vart jag står i allt. Kommer att bli en underbar vecka och jag ska komma tillbaka som ny, utvilad och med klara tankar.



ARRIVEDERCI!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela