FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Thailandsmys

Publicerad 2010-02-28 12:48:42 i All day, every day..,

Vart helt slut när vi landade imorse! Så dagen har gått åt till att sova, lyckligt nog så har det vart mulet och tokregnat hela dagen så jag har snusat med ytterst gott samvete. Sen blev det massage, en starbuckslatte och en subwaymacka och upp på rummet för lite mys. Visst ja, får juh inte glömma den himmelska bananmuffinsen som jag fuskade med! Men nu så har det slutat regna iaf, så tror jag ska bege mig ut och se om jag hittar mina kollegor, magen börjar skrika efter Chicken cashewnut, var ju längesen sist ;)





Imorgon får vi hoppas på sol, annars kommer jag bli fet av detta stoppet och rulla ut när vi landar i Sthlm. Ajajaj....



ARRIVEDERCI!!




Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2010-02-28 13:02:19

Åh, starbucks! Usch vad jag är avundsjuk på dig just nu, Thailand OCH starbucks.

Ska ta väl hand om din lägenhet och jag ska inte glömma vattna blommorna heller. :) puss<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela