FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Helt tagen...

Publicerad 2010-02-20 21:44:54 i All day, every day..,

Vilken härlig dag det har varit idag! Inte vädret då då, men allt vad jag har gjort idag. Just ja, kan berätta att jag var såååå duktig och rensade upp i min garderob också, nu kan man till och med gå in i den! Men det vart igår det.. Som jag rensade alltså=)


Började morgonen med ett härligt boxpass, gud vad skönt det var att få ta ut lite aggressioner, och resten av dagen har jag vart helt slut i kroppen. Ni vill inte veta vilka jag tänkte på när hanskarna var på, men ni som känner mig kan säkert gissa er till det. Verkligen en träningsform att rekommendera.


Sen bar det av ner på stan för bio med mamma och lillasyster. Avatar stod på schemat och jag kan inte säga annat än HERREGUD vilken underbar film! Jag vet att jag är sen på det, men det som e bra med det är att dom har fått in 3D i hbg nu också (vilket alla tidiga människor missade). Men jag är tagen, den är helt fantastisk. Såklart grät jag som ett litet barn genom hela filmen, än för det ena, än för det andra, men så är det när man är så lättrörd som jag. Grädden på moset var i scenen där Neyitri och Jake ska kyssas för första gången. Stämningen hade byggts upp, hela salongen var knäpptyst och väntade förväntansfullt på det ögonblick då de äntligen skulle få varann. I salongen sitter också en liten kille på sådär 7-8 år som är på bio med sin mamma. Lagom till deras läppar ääääääntligen möts i en romantisk kyss, klämmer lillkillen ur sig ett ljudligt, men ack så innerligt; -BLÄÄÄÄÄÄ, varpå hela salongen brister ut i ett hysteriskt asgarv! Dagens bästa kommentar om jag får bestämma, helt klart!


Så nu är jag också frälst, hade jag fått bestämma hade jag flyttat till Pandora och blivit avatar jag med, fast jag skulle nog hållt mig till att rida lillpippin, den stora ser aningens för läskig ut för att jag skulle ge mig på och brottas med en sån....




Klart att hon är animerad, så snygg kan man inte vara annars=)


ARRIVEDERCI!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela