FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Stackars, stackars mig....

Publicerad 2010-02-18 11:45:53 i All day, every day..,

Usch vad det är synd om mig idag, tränade bodycombat igår för första gången, och nu tänker ni säkert att det är synd om mig för att jag skulle ha träningsvärk. Men så är det inte! Jag har ingen träningsvärk, men däremot j*vligt ont i axelleden, måste ha dragit till något i armen igår när jag stod och slog ihjäl alla dumma ex..
Så det är såååååå synd om mig =)


Sitter och lyssnar på den där rackarns låten om och om igen, den är så pepp! Underbar att hoppa runt till här hemma och göra sig klar för dagen till, jag dansade till och med i duschen hur nu man får plats till det! Spelade den för mammsen igår, och hon stod och dansade tillslut framför spisen, LOVELY!
Som mamma sa; - Vet du vad? Detta är MINK!!!!


För övrigt så bjöd gårdagen på en mysig lunch med pappa på Råå, lite shopping på väla (bl.a. en sån oljebrännare, så nu luktar hela lägenheten ljuvligt av Moke flower olja), träning och avslutades hemma hos mammsen med hennes fantastiska hemmabakta pizza. Tyvärr äter man alltid för mycket av den (eller hur Mia??:P) men man kan bara inte låta bli!


Så nu får vi se vad denna dagen bjuder på, skulle morgontränat, men får bli till ikväll och se om armen lagt sig lite. Nu ska jag i alla fall ta och hoppa i kläderna, sätta på mig ansiktet och möta en kompis på stan för lite latte och uppdatering...




Godmorgon världen....



ARRIVEDERCI!!




Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-02-18 13:20:12

I know!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela