FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Home, sweet home...

Publicerad 2010-02-13 19:46:40 i All day, every day..,

Nu så är jag äntligen hemma igen efter ännu en fantastisk Thaitur! Det är verkligen underbart att vara iväg, men samtidigt så är det ju faKtiskt så att
borta bra men hemma bäst!


Min mobil tog en liten simtur häromdagen. Jag skulle gå upp från poolen och slänger ner mobil, kläder, vattenflaska osv, i min nya vattentåliga strandbag, och knatar glatt upp till hotellrummet. Bara det att flaskan hade läckt ut typ allt i väskan (som var vattentät) så där låg min mobil och simmade i sin alldeles egna pool. Mobilen "fungerar", problemet är bara att precis ALLA knappar har bytt funktioner så man kan inte navigera sig fram utan att ha en hel manual över konstigheter.

Lagen om alltings jävlighet kan man också kalla det =)


Nu ska jag krypa upp i soffan med ett glas vitt, men först lite bilder!



Utsikten från 19e våningen i CPH




 

Den jättefina vattenshowen som är varje kväll i centret

 

 

Och min underbara Mia som var hemma på besök innan jag åkte <3



ARRIVEDERCI!!!!

Kommentarer

Postat av: Jonas

Publicerad 2010-03-26 09:52:19

Kan du inte dra ner toppen ännu mer?;) Läcker!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela