FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Gotta stand my ground even if it rains or snows...

Publicerad 2010-02-24 11:17:00 i All day, every day..,

Helt fantastiskt att vakna en sån här dag när solen strålar och snön gnistrar i ögonen! Blir frukost och sen står valet mellan en lång promenad i skogen eller att fortsätta mitt städande.. Jag ska visserligen träna Bodybalance ikväll men på gymmet är det ju inget solsken..


Vaknade igår av att Fanny, som är butikschef på Smarteyes där jag jobbade i somras, ringde mig. Hon undrade om jag ville följa med på nöjesgalan på lördag, hur fantastisk kan en människa bli? Tyvärr så fick jag tacka nej eftersom att jag åker tillbaka till Thai på lördagmorgon, men gud vad det värmde att hon ville bjuda med mig. Tycker så mycket om mina gamla kollegor där, inte alla föredetta jobb man sitter och fikar på när man är ledig?


Har ett litet projekt på gång med pappa, kan inte berätta än vad det är, om det ens blir något, men om det blir något av det hela så hoppar jag jämfota av glädje! Så nu säger jag A.. B kanske kommer om 2 veckor eller sådär=)


Kan rekommendera alla att lyssna på denna underbart mysiga låt. Texten är så vacker att man nästan blir tårögd, en sån man skulle jag vilja ha i mitt liv!

 

ARRIVEDERCI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela