FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Det blir aldrig som man tänkt sig, ibland blir det mycket bättre!

Publicerad 2010-02-10 16:31:36 i All day, every day..,

Nu fick jag precis höra (igen) att jag är kass på att uppdatera här så jag får väl helt enkelt uppdatera mig lite från Thai för första gången ever! It's all for you Jessica!=)


Är som sagt i Thai, Patong ganska mer exakt och njuter av den olidliga värmen. För det har verkligen varit det idag - olidligt varmt! Man ska inte klaga, men akta er vad fort det går att glömma ruskvädret där hemma när man sitter här och smälter bort klockan 22 på kvällen i bara linnet på balkongen. Just nu längtar jag otroligt mycket tills det blir sommar i mitt älskade HBG, finns inget som slår det. En dag på stranden, en flaska iskallt rosévin, party och balkongmys med tjejerna!


För nu är det nämligen så att det blir Helsingborg för mig i sommar och inget annat. Det där med Mallis sket sig för något 100000 ggr bättre - fast tjänst på TUI! Så jag fick fint förklara för stackars familjen att jag inte skulle komma och bo med dom men som tur var så var dom väldigt förstående. Inte för att det hade ändrat mitt beslut, men det lättar mitt samvete iallafall.


Tyvärr kan jag inte uppdatera med några bilder, men det kommer väl förr eller senare=)


ARRIVEDERCI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela