FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Teenage crime

Publicerad 2010-12-15 17:54:51 i All day, every day..,

Idag saknar jag en väldigt speciell person väldigt, väldigt mycket. Någon som gjort djupa intryck på mig under mycket kort tid. Snart är det Januari och jag längtar efter hans närhet. December kommer att gå fort...


Har gjort absolut ingenting idag. Var verkligen längesen jag hade en hel dag att göra ingenting på. Har inte ens krupit ur pyjamasen, bara myst. Fixat en del såklart, men inget man behöver sticka näsan utanför dörren för att göra. Underbart :)


Ville mest dela med mig av en låt som gått på repeat hela dagen. Kan inte sluta lyssna, den ger en sån där känsla i magen, tack världens bästa syster för tipset!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela