FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Födelsedagsfirande och semesterbestyr!

Publicerad 2010-08-25 16:30:10 i All day, every day..,

Busy vecka med massor av skoj, det är precis vad det har varit!

Måndagen inleddes som ni vet med en utgång på Sweas måndasklubb och herregud vad kul vi hade! Dansade så långt fötterna bar oss innan vi tillslut somnade gott hemma i min lilla lya.








Dagen efter fick vi såklart vad vi förtjänade, men attans vad mysigt vi hade! Låg och gjorde absolut ingenting hela dagen, bara mös, tittade på film och åt en faslig massa. Precis så som det ska vara!

För er som inte visste så fyllde jag hela 23 år i Söndags. Börjar faktiskt få åldersnojja. NEJ, jag tycker inte att 23 är gammalt, men jag har börjat inse att livet går förbannat fort och att man inte är ett barn längre. Nästa gång jag blinkar är jag 30. Sist jag blinkade var jag 16. Och när jag är 30 så vill jag känna att jag är på väg någonstans, kanske är mitt i byggandet av familj, har en fantastisk man och kanske till och med renoverar huset? Men det är dags att börja tänka på att bygga grunden till allt som komma skall, att fundera på vart man vill komma med livet och inse att man ska vara en såkallad vuxen.


Med 23 års dagen kommer såklart födelsedagsfirande, vilken underbar kväll det var i Lördags! Blev lite mat och fest med tjejerna här hemma först innan det bar av ut i vimlet på stan. Är så tacksam över att jag är så lyckligt lottad att jag har alla dessa underbara människor i mitt liv!


TACKAR ÖDMJUKAST FÖR DEN FANTASTISKA UPPVAKTNINGEN!!





Födelsedagssång!




Resten av bilderna finns SÅKLART på facebook =)



Söndagen spenderades hemma hos mamma med min underbara familj, hemmabakad pizza, ännu mer presenter och tonvis med mys. Begav oss upp på vinden och rensade ut lite ur mina gamla lådor sen jag bodde hemma hos mamma och det bjöd på många skratt! Herregud vilka intriger, dilemman och kärleksdraman vi hade och nu i efterhand så var allt detta egentligen en flugskit i rymden, men då var det verkligen dagens högst allvarliga problem! Påminn mig om att jag aldrig ska slänga en dagbok i hela mitt liv =)


Och så vidare till nästa punkt på dagsordningen. Har fått en veckas ledigt på septemberschemat och det är ett alldeles ypperligt läge att åka iväg någonstans! Lågsäsong och lugn och ro, precis som det ska vara på en semester. Så är frågan; Turkiet, Mallorca, Kreta eller Rhodos? Och om inte jag kan övertala min käre far att följa med för lite kvalitetstid, någon som vill följa med? Verkar nämligen som att alla förutom jag har det busy, busy i september.. Vågar man åka ensam som tjej? För jag vill bara BORT en vecka! Tips och förlag tages gärna emot, allt är välkommet! Och är det nån som har förslög på bra hotell runt Split, Kroatien så pay it forward!



ARRIVEDERCI!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela