FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Sexy MF =)

Publicerad 2010-08-16 12:57:04 i All day, every day..,

Hej igen mina nära och kära läsare!

Denna gången får jag skylla mitt urusla bloggande på att min bättre hälft, Mia, är hemma på besök från Sthlm. Så det har mest varit två snören på ett mysmarathon veckan som gått, jag har tagit igen mig från min sjukhusvistelse och Mia har haft semester. Jag fyller ju år snart (22/8) så i Fredags så åkte jag och Mia upp på berget och red Islandshäst 1,5 h, gud vad vi njöt! Och det blev min underbara present från min fru! Har man inte saknat hästarna förr så gjorde man det nu, både jag och M var halvt förstörda när vi stod i våra ridkläder och insåg hur länge det var sen sist.


Ikväll så blir det såklart Måndagsklubben och gunga båt som gäller! Är ju frisk och kry nu och det är sista måndagen för sommaren ikväll så man får passa på! Men ska nog ta det lugnt med drickandet iaf, man behöver inte utmana ödet i onödan och det blir gott om fest på Lördag ändå..



Har hört att det är en och annan som har problem att komma in på den lösenskyddade bloggen, vore gulligt om ni som har strul med det skriver en liten kommentar så jag kan ta rätt på vart problemet ligger? För skvaller är ju inget kul om ingen får höra det ;)



För er som inte vet så är min kära lillasyster blivande stjärnfotograf, (än så länge duktig men helt okänd, men får jag bestämma så blir hon världsbäst), så i Torsdags när jag och M begav oss hem till mamma på middag så passade vi på att kidnappa syster ner till stranden för att ta lite bilder på Mia till lite allt möjligt. Och jag fick bli allt i allo assistent! Jag såg verkligen ut som ett tvärfreak, i M's för små klackskor (hon hade mina gummistövlar), leggings och bara fulmjukisar, Mias hatt på sniskan, skor i handen, allas väskor runt halsen och ett illgrönt paraply. Ture turist på playan säger jag bara, ni kan ju själva se, denna bjuder jag på!













Snyggare har jag nog aaaaldrig varit!!!!




Nu kommer tjejerna vilken minut som helst för lite skvaller och kaffe, älskade Michaela är hemma och svänger innan hon beger sig tillbaka till Norge. Got to go!!



ARRIVEDERCI!!






Kommentarer

Postat av: Syster

Publicerad 2010-08-16 13:23:53

haha, ja och de på dig är nog mina bästa bilder hittills! ;)

Postat av: Kim

Publicerad 2010-08-18 12:29:32

Ciggen borde bort iaf!

Postat av: Jackie

Publicerad 2010-08-23 11:38:10

Jaaa Kim, den borde ju faktiskt det, men jag ska sluta, jag måste bara samla ordentligt med mod först, motivationen har jag redan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela