FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Humor för flygfolk =)

Publicerad 2010-08-09 00:59:31 i All day, every day..,

Tydlig kommunikation med kapten Clarence Oever, styrman Roger Murdock och FE vid namn Victor.
Kan hända även den bästa =)


Roger Murdock: We have clearance Clarence.

Captain Oveur: Roger, Roger. What's our vector Victor?

Tower voice: Tower's radio clearance, over!

Captain Oveur: That's Clarence Oveur! Oveur.

Tower voice: Roger.

Roger Murdock: Huh?

Tower voice: Roger, over.

Roger Murdock: Huh?

Captain Oveur: Huh?









Jag tror jag dör av skratt!! =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela