FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Busy, busy..

Publicerad 2010-08-30 15:11:12 i All day, every day..,

Det där med en lugn helg gick faktiskt inget vidare alls.. Åt en mysig lunch med Malin, strosade lite och gick hem och bytte om och tog ett glas vitt på balkongen.. Helgen började bra! Sen möttes vi upp och begav oss till hamnkrogen, beställde in öl och cider. Sedan vars ett glas vin. Sen en flaska rosé. Sen var det kört! Började prata om hur längesedan vi var på Tivoli, hur längesen det var vi var ute tillsammans och rätt var det var så stog vi och svängde om på Cardinals dansgolv. Och ingen vet fortfarande hur det gick till, men roligt hade vi!


Tack vare utgången så kom jag helt och hållet fel på den här helgen. Hela lördagen var jag stensäker på att det var söndag, och igår blev med andra ord en dag som inte ens existerade i min kalender. Så vad gör man då? Joo, då åker man ut och tuggar tacos med sin underbara familj! Igår åkte också min älskade fruga Mia hem till sitt Sthlm igen. Känns märkligt att hon inte ska vara hemma mer nu när hon vart hemma så länge, man har vant sig vid att ha henne runt omkring (men mest här, haha). Men vi hann med en snabb frukost hemma hos familjen innan hon begav sig, lika sorgligt varje gång!


Kommer bli ännu en busy vecka, eller ja, månad skulle jag nog vilja säga. jobb från idag till torsdag, läkarundersökning på fredagmorgon, sen direkt upp till göteborg och träffa min fantastiska faster! Lördagen bjuder på "inflyttningsfest" (blir en nykter sådan), söndag och måndag blir jobb innan det är dags för 2 dagar kurs i Sthlm. Sen hem för en vecka jobb blandat med ledighet och sen om allt går som det ska nu så blir det SEMESTER =)



Det blev nog allt för idag....



ARRIVEDERCI!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela