FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Stereo love

Publicerad 2010-04-09 18:13:40 i All day, every day..,

Kan inte förstå att jag har en hel dag till här i Thai, känns som att jag vart här en vecka nu, denna svängen kunde inte varit mer tajmad! Gick och tog mig en thaimassage på Limone, chicken cashewnut (där blev ni förvånade va!) på Mamma mia och så lite pedikyr på Vaya. Lite vardagslyx såhär en fredagskväll är ju aldrig fel! Det är bara föööör härligt!

Hur jag ska kunna stänga min väska på Söndagmorgon är mig ett mysterium. Har shoppat alldeles för stora och för många grejor OCH ska få plats med sådär en miljon chipspåsar till C om jag inte ska bli avrättad när jag kommer hem=)


Nypedikyrerade fötter =)


Och så min nya kärlek!










Längtar sjukt mycket efter min och Mias vecka på Kreta. Både hon och jag behöver en paus och bara släppa allt och ta hand om varandra. För även om detta är härligt så är jag ändå på jobb. Kommer att bli en fantastisk vecka utan bekymmer och bara kul!


Idag är mina tankar hos henne och hennes familj vars släkting gick bort häromdagen. Beklagar sorgen, verkligen, det är inte utan tårar man förlorar någon i familjen..



Godnatt...








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela