FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Kærligheden kalder nu i nat, kalder du

Publicerad 2010-04-22 11:52:27 i All day, every day..,

Vaknade inatt i panik och tårar, fyy vad hemskt det var! Drömde om en kille jag träffade för inte så längesedan och allt var helt sjukt verkligt, som på riktigt. Drömde att vi låg där i sängen och bara höll om varandra och han böjer sig över mig för att ge mig en kyss när han plötsligt faller ihop och börjar krampa något helt vansinnigt. Jag ser hur det börjar sippra blod ur näsa och öron på honom och när jag tar upp min telefon kan jag inte ringa 112. Och jag börjar störttjuta, han håller på att dö framför mina ögon och jag kan inte göra något åt det. Och så vaknar jag, med andan i halsen och tårar som rinner helt okontrollerat.


Gårdagen var precis lika mysig som dom andra dagarna, fika med Frida i solen på kakboden, sen tog jag faktiskt ut och luftade mina inlines för första gången i år!




Idag bär det ut till H-näs igen, ska träffa Frida och så tänkte jag åka ut på flygplatsen och kika lite. Har vart sugen på ett flygcert länge, men igår så fick en vän till Mia sitt och då fick jag en spark i baken! Så vi får se, ska ut och kika lite! Har en tanke om att kanske ta tag i det där med att ta dykcert i sommar också. Ännu en av alla ting som lagts på hög sen jag var typ 16. Men måste ta och kika på hur det fungerar ihop med mitt jobb, kan tänka mig att det är lite känsligt när man trots allt jobbar 10 000 m upp i luften. Och så vill jag lära mig Kitesurfa också. Hur ska jag hinna med att jobba?? =)



Har en ny favoritlåt!






Och den får mig att tänka på riktigt härliga minnen =)






ARRIVEDERCI!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela