FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Spegel, spegel på golvet där... (?)

Publicerad 2010-04-30 15:13:14 i All day, every day..,

Ingen spegel upphängd idag heller. Vi är bittra ovänner, mina väggar och jag, och jag vill ha upp den där rackaren innan det är dags att måla om! För skulle jag ändra mig på nåt så vill jag hellre ångra mig innan så man kan spackla igen...


Ikväll blir det valborgsfirande i Viken hos Johannas fantastiska mamma! Kommer bli så himlans mysigt, nästan som när vi var små (fast med ett glas vin i handen). Bara mysa hemma, gå ner och titta på bålet, grilla och slappna av. Det är nu man fattas en pojkvän, någon som värmer händerna när man är frusen och lägger armen om mig när det är dags att gå hem. Men det kommer det också, och tills dess vill jag inte ha några substitut. Då klarar jag mig mycket bättre för mig själv =)


Nu blir det hopp i duschen och sen sätter vi spinn på kvällen!




ARRIVEDERCI!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela