FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Sovsällskap

Publicerad 2010-04-17 22:42:43 i All day, every day..,

Nääää, vet ni vad... Det blev faktiskt inget vin.. Eller, lite vin blev det ju här hemma, men blir inga klackar. Dom får stanna hemma och jag likaså. Mitt sällskap lyckades inte ruska av sig sin bakfylla (vet preciiiiis hur det känns!) och resten av sällskapet är inte i stan förän än på 1 timme. Och med tanke på hur mycket jag ska njuta imorgon bitti så vill jag inte förstöra det med att ramla ner kl 23.30. För då vet jag hur det blir. Då blir det fötterna upp och huvudet ner, rakt in i kaklet. Och ingen njutning alls imorgon. Så näpp, det får vara för idag. Men har en känsla av att jag kommer partajja så det räcker veckorna framöver. Kommer bli bad.. riktigt bad!



Och eftersom att jag druckit lite vin så är jag såklart riktigt myssjuk och kärlekskrank. Men problemet är att jag har inga killkompisar inom vettigt avstånd, skulle aldrig få för mig att gå ner på krogen och dra hem någon random, ingen käresta och absolut inget bootycall. Så om det är någon som känner sig lockad att låna ut en arm att sova på så är ni hemskt välkomna att höra av er=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela