FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Saknad

Publicerad 2010-04-13 22:59:36 i All day, every day..,

Har varit ännu en fantastisk dag att minnas idag. Började som ni vet morgonen med en genomgång på gymmet, dags att börja forma kroppen nu och putsa upp det man har ordentligt inför sommarn! Fortsatte ner i stan med Frida för lite shopping och latte på kullagatan. Och idag har det hänt nåt stort... Jag har gått med i familjen Iphone! Är numera lycklig ägare till en svart 3g s 16gb Iphone. Men jisses, det är en hel vetenskap bara att få igång den där rackarn, fick ta till facebook bara för att ta reda på hur man får in simkortet, hur ska detta gå?


Sen så fick jag finbesök. Sofia och Christian var här med sin lilla tillökning i familjen, en liten Mollie blev det minsann. Och hon stal mitt hjärta, sötare får man leta efter!




Fina familjen!



Och idag så saknar jag en viss person onödigt mycket. Jag borde bara släppa det och sluta tänka på det, vilket jag till stor del gjort, men ikväll så är inte den distansen riktigt där. Antar att vi alla har våra svaga tillfällen och jag får väl inkludera detta till ett av mina, för jag vet ju innerst inne att det inte är värt det. Men just idag så känns det så nära inpå. Så det är väl tur att det är en ny dag imorgon?


Och är det så att du råkar vara en av dom som läser detta så bjuder jag på det, jag har stake nog att erkänna att jag är mänsklig...




ARRIVEDERCI!!!







Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-04-14 02:55:46

Mollie? Det måste vara en prazky kryzarik? Det är en sådan hund jag har!

Postat av: kicki

Publicerad 2010-04-15 07:35:35

Tjena snäckan !!

Du är helt klart såååååååå mänsklig och gullig. Gillar dina inlägg och inblickar samt dina funderingar :)

Kram fd :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela