FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Rehab

Publicerad 2010-04-04 13:45:17 i All day, every day..,

Gårdagen vart ganska härlig, sov av och till tills klockan var 15.30 (ni såg hur snygg jag var vid den tiden!) och sen tog jag mig trots mödan in i duschen och "satte på mig ansiktet" igen. Allt gick verkligen fel, stressad, ingen tejp, vart tog presentpappret vägen, inget presentsnöre, gahh klockan är för mycket! Men det gick bra ändå och 17.45 trillade jag in på bowlinghallen på olympia. Väl där träffade jag hela glada gänget, sååå kul att träffa så mycket nya människor, av 15 pers kände jag två så det blev många nya ansikten att ta in. Men jisses vilka härliga människor! Hur som helst så blev det bowla av, men jag kan juh inte bowla för fem röda ören! Tog sats, skulle skicka iväg klotet och slänger iväg mitt chockrosa klot rakt bakåt! Snopen vänder jag mig om där resten av laget skrattar så dom kiknar, men det bjuder jag på =)



Vidare hem till Christian och sofia där det blev en helt fantastisk tacopaj, marängswiss, vin, twister, shotroulette och catwalk. Tack för en great kväll!


Bästa kommentaren om livet ever:


Det är inte hur man har't,

det är hur man tar't!


Och så lägg på en härlig dialekt från uddevalla på det =)



Nu så ska jag hoppa in i duschen, eventuellt bjuda in mig själv på kaffe hos några lyckligt ovetande vänner och sen blir det ut till mamma och äta mat och bara mysa. Rehab!!


Förresten, är så himlans roligt när man är ute och får höra att folk läser min blogg, superkul att ni finner mitt liv intressant =)



ARRIVEDERCI!








Kommentarer

Postat av: Jens

Publicerad 2010-04-07 17:23:08

Uddevalskan är viktigt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela