FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

NÖJD?

Publicerad 2010-04-09 11:38:35 i All day, every day..,

Ännu en härlig dag på stranden i Thai och jag har jobbat stenhårt på brännan, tungt jobb måste jag säga! Provade för första gången Aloe Vera, riktigt najs! Men man ser ut som om man har blivit uppspydd av en alien eller nåt åt det hållet. Eller som Emelie sa:
- Jag ser juh ut som en vandrande snorlobba.. Och vi kunde inget annat än att hålla med=)












Har varit massor av mysprat idag, är verkligen så glad för mina härliga kollegors skull. Det är samboskap, graviditeter, frieri och kärleken bara sprudlar! En dag blir det min tur också, men tills dess så ska jag njuta av varenda minut av singellivet. Har faktiskt blivit ganska bekväm med det, för bekväm. Jag är så van vid att ha sängen för mig själv, kunna springa naken om jag vill och äta när/var/om/hur jag känner för det. Alltså, bara me, myself and I att ta hänsyn till. Och med det så har jag blivit sjukt kräsen, inte många jag skulle kunna tänka mig en relation med på serösaste allvar, dejta är en helt annan femma, det är ju bara löst och inga riktiga löften! Helst ska dom vara ganska otillgängliga också, då blir det extra kul, ända tills dom ger med sig, då ledsnar jag...


Ni som känner mig vet att denna låten är mig i ett nötskal =)








Och nu blir det det vanliga; massage, mat, shopping och pedikyr!





ARRIVEDERCI!












Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela