FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Njuta

Publicerad 2010-04-18 17:57:16 i All day, every day..,

Inledde morgonen med en alldeles underbar massage på Njuta nere i stan. Helt fantastiskt! Hade bokat en sån där stenmassage, så först när jag kom ner så fick jag hoppa ur kläderna och i en kimono för ett skönt fotbad och lite grönt te. Och sen massagen. HIMMELRIKE!


Gick sen och mötte upp Fia, lilla Nikki, Åsa och hennes kille för lite lunch och latte. Härligt väder när vi satte oss, förj*vligt väder när vi gick, så vi traskade vidare till Åhlens och sen upp till Fia för ännu mer kaffe. Är duktigt skakis nu kan jag säga.


Har ingen ork idag känner jag. Sov så otroligt oroligt inatt och har haft en konstig känsla i magen hela dagen. Någonting är på gång, men jag vet inte riktigt vad. Man ska ju lyssna på magkänslan heter det ju, men vad gör man när man inte vet vad den vill säga?




Mysa hemma med thai ikväll eller mysa hos mamma med hemmalagat?






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela