FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Mysdag

Publicerad 2010-04-12 19:03:49 i All day, every day..,

Beklagar att ni inte hört från mig på heeeela dagen, men mobilen och bloggen är inte jättevänner för tillfället, bloggen vägrar nämligen ta emot mina inlägg!


Har haft en alldeles underbar dag med tjejerna på stan. Mötte upp Johanna vid 12 snåret, gick till hampan och tog en kall cider i vårsolen och bara mös innan vi fortsatte med lunch och kaffe. Frida trillade in och mötte upp så gick vi vidare för lite impulsshopping och en latte på espressohouse. Så idag har verkligen vart en glidardag! Kan fortfarande inte få in i huvudet att jag är ledig så här länge! Går och funderar på hur jag ska knåpa ihop mina dagar, när jag ska hinna med ditten och datten, sen kommer jag på att jag inte behöver planera ett skit för jag har all tid i världen! Fantastiskt=)


Så ikväll så ska jag laga mig lite god mat, ta ett glas vin och titta på någon bra film eller något och bara mysa av min ledighet. Och på Torsdag blir det partaj! Vet inte när jag var ute på en Torsdag senast, längesen var det iaf...


Nu så tror jag att jag ska hoppa i löparskorna och ge mig ut en timme i pålsjöskog, får juh jobba på figuren när det är fint väder och allt!


ARRIVEDERCI!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela