FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Mys och kärlek!

Publicerad 2010-04-15 17:57:06 i All day, every day..,

Hej och hå, nu har jag uppdaterat dåligt va... Har varit busy, busy, så det har inte blivit så mycket tid för den här datorn kan jag säga! Blev sittandes och fika hemma hos Malins fantastiska mamma Åsa igår. Hennes fåtöljer på balkongen är riktiga killers! Man sitter inte, man ligger och fikar, solen gassar och alldeles vindstilla. UNDERBART! Så där fastnade jag innan jag snurrade hem till Mamma för lite mat och kvalitetstid.


Nu har jag verkligen semester, har haft det alldeles för bra dom här dagarna måste jag säga! Började morgonen idag med ett träningspass på gymmet som jag garanterat kommer att få ångra imorgon! Sen blev det mysfika på stan med fina Sofi.


Och ikväll blir det party och klackarna i taket på menyn, men vad e det som gäller på Torsdagar?


Nu så får jag nog avsluta detta, jag har ett finbesök som börjar bli lite trött på att jag sitter här och tråkar och som hellre vill ha mys och kärlek.





Så nu säger jag och Mollie;



ARRIVEDERCI!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela