FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Morning glory...

Publicerad 2010-04-08 03:58:10 i All day, every day..,

Fy tusan vad jag sov kass inatt, tror jag har fått ett släng av jetlag eller nåt! Gick och la mig runt tolvsnåret, strax över 4 tittade jag på klockan sista gången, och 08.00 ringde klockan. Jag är trött kan jag säga. Men det är bara upp och hoppa, kan ju inte sova bort en dag till!

Ska som sagt ut på någon beach idag så det kommer lite härliga bilder sen under eftermiddagen..

Och så en sak till.. Jag ruttnar ihop på allt snicksnack som går i stan. Folk som inte vet vem jag är pratar om saker dom inte vet någonting om, till vilken nytta? Tycker allt som oftast att snacket är ganska komiskt, ända till nu när det drabbar en själv, då blir jag bara förbannad. Men, men, shit happens!!



Ses efter stranden! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela