FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Magiskt

Publicerad 2010-04-29 19:36:48 i All day, every day..,

Ser ni vilken semestrig bikini jag har fått fatt i! Gjorde det jag gör bäst när jag har brist på annat, jag gick ner i stan och shoppade.. Införskaffade den fina bikinin (se inlägget före), en hellång svart bohemklänning, ett linne, ett par kilklackar och så en liten, liten "mia&jackiepåsemester" present till oss=) Jag är verkligen helt inne på det där med att köpa presenter, det enda som är roligare än att shoppa till mig själv är att köpa presenter till andra! Längtar verkligen så jag kan dö nu, kommer bli en helt oslagbar vecka, vi har bestämt att mobilen stängs av så fort vi skickat "hej familjen, vi är framme" smset, sen sätts den inte igång igen förän vi tar i backen på Arlanda igen.
 DET är semester!


Ser faktiskt ut som att jag ska få upp min förbannade spegel inom kort! Bara borrhålen kommer i väggen så går resten som en dans, sen är det bara skåpet och en TOTAL ommålning av lägenheten kvar. Ska bli så skönt att komma iordning, magiskt att det har tagit så lång tid bara. 2 år tog det innan jag hade bestämt mig för att jag skulle ha vitt på väggarna. Men när det blir klart blir det super ska ni se!


Något annat som är helt magiskt är vädret ute! Kl är halv åtta och jag studsar runt i min shortsdress med balkongdörren på vid gavel. Jag tror snart jag vågar säga att sommaren är här. Heeeelt magiskt=)


Vi kanske hörs senare om inte mina väggar tagit död på mig!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela