FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Löklördag

Publicerad 2010-04-24 10:43:09 i All day, every day..,

Godmorgon Lördag!


Har precis firat min underbara lillasyster med presenter och kaffe/te på sängen och nu så blir det bullfrulle i slottet (läs huset). Känner mig aningens stressad, för tanken var ju att jag skulle hunnit till ölfrukosten kl 12 hemma hos Emmy, men jag tror jag får satsa på att komma ikapp senare. Det är ju enda dagen på året man får lov att hålla dagsfylla utan att skämmas, så varför inte följa strömmen?


Nu kallar matbordet!




Vi ses i dimman gott folk, rakt in i kaklet!





ARRIVEDERCI!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela