FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Life's good!

Publicerad 2010-04-20 22:14:31 i All day, every day..,

Ännu en helt fantastisk dag med tjejjerna! Det där med ledighet är verkligen najs än så länge, fortsätter det såhär så kanske jag inte får myror i byxorna i alla fall. Skippade faktiskt inlinesen imorse, var så satans trött så det blev snoozeknappen till max. Mötte upp dom andra på kakboden sen där vi trotsade vädret och åt en härlig frukost på uteserveringen. Sen blev det loppisrunda! Så himlans mysigt att lulla runt och framför allt skratta åt allt skit man hittar! Det var både det ena och det andra som följde med hem idag, overaller, färgglada gudvetvaddetärmenmanskahadetpåsig, vaser, och silverprylar, och herrejesus vad vi har skrattat!








Gud vad jag har saknat er brudar!!

Avslutade kvällen med ett svettigt spinningpass a la "spinning rock festival" stil, massa rock och en instruktör som kunde misstas för att vara medlem i Kiss.


Och imorgon ska jag sova läääänge, ska inte ställa klockan och inte ha något ljud på, jag ska bara sova! Så får vi hoppas på fint väder för jag hade tänkt ta med mig datorn och parkera på ngn uteservering i stan och plugga med en god latte som sällskap. Men först blir det morgonfika hos Sofia. Jag har sagt det innan men jag säger det igen: LIVET ÄR FÖR BRA FÖR ATT VARA PÅ RIKTIGT!


Fina Jonnah gjorde min dag idag. Skickade ett litet grattis till henne på facebook och får tillbaka det här underbara svaret:

"Tack Jackie! Vad fin du är, hann inte säga så mycket sist vi sågs men snygg i håret och allt, du verkar lysa! Kram"


Tack, tack, tack fina du!!


Det är faktiskt precis så jag känner mig, mår helt otroligt bra just nu! Jag är i balans med mig själv och förstår mig på mig själv, även om man såklart har sina upp och nergångar. I'm alive!




ARRIVEDERCI!!!!
















Kommentarer

Postat av: mubarik

Publicerad 2010-04-30 04:11:07

although i can not read Danish but i really admire your blog and you jackline you beauty is beyound comparable,i like and admire you alot,hope to hear from

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela