FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Kärlekskrank

Publicerad 2010-04-12 22:27:00 i All day, every day..,

Just ikväll är jag myssjuk, riktigt kärlekskrank och skulle verkligen behöva en arm att sova på och en varm kropp under täcket. Märkligt det där hur man vissa kvällar bara känner att man helst av allt önskar sig lite närhet? Jag menar, det är ju inte en konstant längtan, inget man tänker på hela tiden fast att alla behöver närhet ibland. Men vissa kvällar så står det så högt på priolistan av någon anledning och jag undrar verkligen vad det är som triggar igång det? Det är nog det jag saknar mest i singellivet. Inte sex, men närhet, den där tryggheten av att ha en stark arm som håller om en när man sover. Vetskapen om beskyddet som vilar bredvid.



Så alla ni som har någon att dela täcket med, ägna stackars mig en tanke och uppskatta det lite extra just ikväll =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela