FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Jetlag

Publicerad 2010-04-12 08:53:31 i All day, every day..,

Behöver jag ens skriva här att flighten hem igår var fantastiskt rolig eller ni har hängt med såpass att ni redan visste att den skulle vara det?



Kanske internt, kan vara högst troligt att bara dom som vet vilka vi är förstår det roliga i det här. Men jag, E, A, M och V sitter bak i köket och räknar av dagens kassa innan det är dags att stänga igen. Fullt fokuserade sitter vi där när våran underbara P kommer galloperande in med ett av sina bästa galatjut och börjar pladdra. Utan att vi rör en min, eller ens tittar upp, väser vi exakt samtidigt allihop;


"Ssssscccchhhhhhh!!!!!!"


Och en ytterst förnärmad och närmast chockad P nästan ryggar baklänges ut ur köket. Vi skrattade så vi höll på att dö! Stör aldrig ett gäng fokuserade kvinnor! =)



Ramlade ner i sängen strax efter 12 inatt och vaknade som ett skott 06.20 imorse. What to do? Tror jag har åkt på ett släng av jetlag, för min kropp sa mig att klockan var närmare halv 12 än halv 7. Men med ett strålande vårväder utanför fönstret så gör det mig absolut ingenting. Ska hoppa in i duschen och sen blir det fika på stan med älskade Johanna som är hemma och svänger och sen får jag förhoppningsvis se Fridas näsa idag också! Så idag blir det mest mobilbloggande antar jag, för datorn får minsann inte följa med...





Later!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela