FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Jag ska bli pinuppa

Publicerad 2010-04-02 16:19:17 i All day, every day..,

Home, sweet home!

Konstigt det där, har bara vart hemifrån i drygt ett dygn men det känns som att jag lika gärna kunde ha vart borta en vecka. Men det är härligt att vara tillbaka på hemmaplan..

Har haft två fantastiska dagar, var en helt sjukt bra stämning på jobbet igår, det märktes verkligen att alla var toppade! Skrattade så jag har träningsverk i magen idag och jag har fortfarande ett leende på läpparna. By the way så ska jag bli pinuppa, en av alla vettiga saker som bestämdes igår=)


Helgen kommer att bli galet kul, inleder lördagsmorgonen med ett träningspass, och sen ska jag ladda hela dagen för att slå klackarna (mina nya fina klackar) i taket på kvällen! Christian fyller juh år så vi ska bowla, dricka lite vin, äta mat, dricka ännu mer vin och gå ut. Vart det bär av får vi se, följer strömmen antar jag!


Nu är jag dödens trött, funderar allvarligt på en powernap och sen får vi se vad kvällen bjuder på, mysig hemmakväll med lite vin eller ett glas på krogen kanske?


ARRIVEDERCI!!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela