FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Jag behöver en man med muskler!!

Publicerad 2010-04-28 11:56:25 i All day, every day..,

Dag två i mitt slit efter det perfekta skåpet! Okej, det kommer inte bli perfekt, sådär fläckfritt utan skavanker, men det är det som gör det så bra! Inga skavanker - inget shabby chic.. Så nu ska jag alltså hugga penseln och ge mig på kolossen, förstår ni hur mycket ett sånt skåp kan väga! Höll på att paja ryggen bara när jag skulle lägga tidningar under, går ju inte att rubba den. Och jag är fortfarande på jakt efter en man som kan hantera en borrmaskin. Min pappa har en väntelista som är lång som ett ösregn, övriga kunniga män likaså, mina ex har nya flickvänner så det funkar inte denna gången och så är där ju dom som tror att jag bits =) Med det menar jag att alla killar i min närhet som är villiga att ställa upp är så pass opraktiska att jag inte skulle våga släppa lös dom med en slagborr. Och ska jag ha upp en spegel som väger 20 KG så är det inget jag gör själv. Även om jag hade velat göra det själv så går det inte, dom är inbrottssäkra och kräver självaste king kong för att göra hål.


Önska mig lycka till med målningen, det behövs!

Så får ni se hur det blev om några timmar..


LATER!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela