FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Ingen oskuld

Publicerad 2010-04-07 02:44:48 i All day, every day..,

Såååå skönt att vara framme! Visserligen kan man verkligen påstå att det var en lugn dag på jobbet men ändå, har man ett mål vill man komma fram!


Dagens lines:


- Task ska du ha!

- Var så kåt.

- Ingen oskuld =)





- Gucci morning! Have a Prada day. Chanel!



Hur kan man inte älska sina kollegor?


När jag har landat här i Thai så har jag ett obligatoriskt måste. När jag sätter mig i transporten pluggar jag in Ipoden och lyssnar på det här;





Den är verkligen sinnessjukt bra...


Nu så ska jag hoppa i sängen och sova lite (kl är 07.40 här) innan det blir bikini, sol och bad!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela