FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Hum-hum-hummer

Publicerad 2010-04-08 17:59:01 i All day, every day..,

Jag har äntligen rullat in på mitt hotellrum efter att ha ätit mitt livs första hummer! Smakade tokbra och har ätit så mycket att jag tror min mage exploderar när som helst, jag behöver inte äta igen på en vecka eller två! nästan 5 kg hummer på 6 pers, det är en del det...



En av våra kompisar före maten:







Vår kompis till maten:






MUMMA!!!


Är så kluven nu, längtar å ena sidan tills jag kommer hem till alla och allt kul jag har framför mig veckorna framöver. Å andra sidan vill jag bara stanna här och vara bekymmerslös en stund till.
DAGENS I-LANDS PROBLEM =)


Nu blir det faktiskt sängläge snart, fick juh inte sovit mer än 3 h inatt så breezern jag har i handen har gjort mig rent sömnig.



ARRIVEDERCI!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela