FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Hey Gardemoen!

Publicerad 2010-04-01 21:36:22 i All day, every day..,

Har nu hamnat på mitt hotellrum på Gardemoen, Oslo. Jag gungar fortfarande efter dagens arbetspass, ni vet som när man sprungit på löpbandet och kliver av efteråt och marken fortsätter spinna? Ungefär så känns det just nu...


Men VILKEN DAG!


Idag har vi varit absolut snyggaste, proffsigaste, gladaste och garanterat bästa besättningen i luftrummet! Som jag sagt så många gånger förr, jag älskar verkligen mitt jobb, jag är så oerhört tacksam över att få äran att jobba i det bolag jag jobbar i.


Livet är verkligen underbart!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela