FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Han med stort H..

Publicerad 2010-04-19 17:28:55 i All day, every day..,

Ärlig, trevlig, gentleman med humor och ordnad ekonomi. Sexig som få, uppriktig, trogen, avslappnad, galen, 12 poängare mellan lakanen, ödmjuk, omtänksam, aktiv, älskar mig och står ut med mina vänner, kommunikativ, social, lagom party, snygga skor, utan knasiga ex, icke svartsjuk, lojal, har moral, drogfri, klarar av att dricka sprit utan att freaka ut, romantisk utan att vara smörig, kan tvätta sina egna kläder, STAKE, sexappeal, impulsiv, öppen, godhjärtad, fördomsfri, diskussionsvänlig, mysig, barnfri, bra självkänsla, bra självförtroende och inte rädd för konflikter.


ERROR; SLUT PÅ LAGRET


Har man för höga krav eller?











Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela