FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Han är tillbaka

Publicerad 2010-04-13 10:14:46 i All day, every day..,

Idag är ännu en av dom där dagarna när jag vaknar med ett leende och känner att det går riktigt, riktigt bra nu! Hade en mycket givande konversation med min pappa precis, strategisnack för att jag ska nå min miljon innan jag blir 25, det ni! Nämen, han e en rackare på det där med ekonomi och jag vet ingen som kan peppa mig så mycket när det kommer till ekonomisk utveckling som han kan.

Sen så är han ju också världens bästa pappa!


Och sen hade jag en annan känsla i magen när jag vaknade.. Det är sol, vår och han är tillbaka.. En som inte riktigt lyckats leta sig ut från mitt huvud men som inte heller varit inom räckhåll. Men nu så, nu är han tillbaka och det ser bra ut. Han är helt enkelt min illusion om den perfekte mannen. Så nu kör vi, projekt Mr. Right =)


Men först så ska jag göra mig lite frukost. Ska hoppa i träningskläderna och vara på gymmet för en genomkörare kl 11.30, sen blir det ner till stan och införskaffa mig en Iphone och lite latte i solen med Frida!




ARRIVEDERCI!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela