FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Första intrycket

Publicerad 2010-04-10 11:34:27 i All day, every day..,

Nu så har jag funderat då då... Jag måste säga att jag undrar över hur folk uppfattar mig som person. Jag menar, jag vet ju vem jag är, hur jag resonerar och tänker, men det vet inte folk i min omgivning? Så hur uppfattas jag som vän/kollega/människa? Alltifrån första intrycket till en faktisk vänskap. Jag vet ju själv att det inte är alla gånger mitt första intryck stämmer överens med hur personen ifråga är och det måste gälla mig själv också såklart. Hade vart kul att höra hur folk uppfattar mig =)


Och så är den sorgliga dagen här, sista kvällen i Patong för vintern. Det är så man blir ledsen! Sista massagen, sista maten på Mamma mia, sista shoppingen, sista kvällssolen, sista Thai...


Men så seglar jag ju hem till svensk sommar (såsmåningom), alla mina älskade och en underbar långledighet, så fy skam är det ju inte!


Nu blir det det vanliga, duschen, möta Malin, massage, mat och shopping.




ARRIVEDERCI!






Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-10 14:03:38

Lojal, Ärlig, Hög Moral, bästa humorn ever och med en fantastisk otur i kärlek :)

Så uppfattas du! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela