FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

DET är äkta kärlek!

Publicerad 2010-04-19 22:14:48 i All day, every day..,

Vårens/sommarens första grillning är avklarad och det blev riktigt mys av det hela. Korv med bröd, gammal hederlig meny, rosé, öl, Captain Morgan och barnkalas, det är grejjor det!


Kvällens citat stod Ale för när han kläcker ur sig:


"Men... Jag tänker juh minst lika mycket på dig som på Captain Morgan!"


till flickvän Johanna 


Det är äkta kärlek det =)







Nu så ska jag mysa till det sista timmen här hemma hos mammsen. Imorgon blir det en morgontur på inlinesen innan det blir frukost på Kakboden med tjejjerna kl 10.





ARRIVEDERCI!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela