FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Dagens I-landsproblem

Publicerad 2010-04-17 15:23:08 i All day, every day..,

Min kropp är helt paj nu, så slut i armmusklerna att jag skakar! Gav mig på ett boxningspass med Sofia imorse, med världens träningsvärk att grunda på. Men det var najs, skönt att få ut lite aggressioner, ger en bra start på dagen. Frågan är om man ska krydda förbränningen med ett löppass såhär på eftermiddagen? Har faktiskt ändrat min syn på det där med hur jag vill att min kropp ska se ut. Har aldrig gillat synliga abs på tjejjer förr, men nu vetetusan om inte jag vill att mina ska ta och komma fram lite ändå. Typ Shakira/Beyoncé abs...


Har nyss städat hela lägenheten och det som inte fått sig en omgång av dammsugaren eller moppen ligger nu i tvättmaskinen och tumlar runt. Älskar verkligen när allt är nystädat och nybäddat. Till och med soffklädseln ligger och skvalpar där nere. Så här luktar verkligen supergott nu!


Är fortfarande ganska kluven inför kvällen. Har ju bokat en massage till imorgon men vill så gärna gå ut och shejka booooooty! Men har ingen vidare lust att ligga och vara bakis på massagen, det känns ganska onödigt då. Sååå.... Vina eller inte vina, det är dagens I-landsproblem idag... Man skulle juh faktiskt kunna köra en mellanting och bara ta några glas och gå hem i tid?




Nu ropar tvättmaskinen igen, så vi hörs senare!












Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela